FANDOM

Czołem!!

W grze są 4 rasy, kazda przy tym ma swoje silne i slabsze strony z prawdziwymi Hirołsami to CoH ma tyle wspolnego co przeciętny wiesniak z San Pedro z Fizyką Kwantową czyli,,,

Wileu graczy majac sentyment, a przede wszystkim znajac sile poszczegolnych ras z HoMM kierowala się wlasnie tymi kryteriami podczas wyboru rasy w tej grze.Niestety nieszcześliwie dla dosyć sporej grupy graczy.Bo kiedy w HoMM rasa Nieumarlych( w 3-ciej odslonie) byla bezapelacyjnie najsilniejsza to tutaj niestety jest juz roznie.Tak samo odnosi sie to do rasy Orkow, w Trojce jednostki ostatniego(bodaj 7poziomu) byly najsilniejsze tutaj zaś są najslabsze.A w momencie gdy objawił się Naszym drogim graczom dodatek o trwoznej nazwie"wieza babel" to tylko -po pierwsze- ucementowalo 1 miejsce ludzi na piedestale i -po drugie- wbilo ostatni gwozdz do trumny Nieumarlych i Orkow.Elfy tez dostaly idiotyczna umiejetnosc rasowa "wrodzona celnosc", ale jak ktos cierpi na wrodzoną głupote to niczego lepszego wymyślec nie zdoła.

Jak juz wspomnialem powyzej sa 4 rasy, pewnie kazdy to juz w grze zauwazyl, -to dobrze-przejdziemy teraz do tego co chce napisac Blokada.Jak to co? kolejny stek głupstw po ktorych i polowa serwera Angha(bo z tego co wiem Bolla sie trzyma swojego konserwatywnego stylu i ciagle wszyscy daja w spd i atak, bez wzgledu na rase)zacznie robic to co dotychczas,,,czyli kopiowac, bo na nic tworczego nie ma sily.Ale ja to rozumiem,,,

Rasa Elfow- to rasa szybkich jednostek o mocnym ataku, dobrej obronie i jednej kiepskiej umiejetnosci.Bohaterowie Elficcy (zauwazylem kupujac w tawernie) rzadko maja wspolczynnik SPD wyzszy niz 60pkt.Prawdopodobnie dlatego ze Elfy o szybkosc martwic za wiele sie nie musza,to Typowi bohaterowie atakujacy, wykorzystacy pierwsze uderzenie do albo! calkowitej anihilacji wojsk przeciwnika albo do zadania ogromnych strat i tym samym nie martwic sie o silny kontratak.Przedmioty ktore warto szukac na mapie to :Zbroja z Lusek smoka, buty szybkosci,Zbroja ze smoczych skrzydel, bezkonkurencyjne pierścienie żywiolow,Rękawice Kilroya albo dobre rekawice niesmiertelnego magnusa,miecz Tanona(sprawiedliwosci to z Bąbla jak sie uda taki otrzymac)Helm krasnoludzkiego monarchy,tajemniczy krysztalowy naszyjnik.

Jak przyznawac (rozdawac) pkt. u bohatera(zalozenie ze bohater ma nie mniej niz 155 pkt na 1 poziomie, bo teraz nie warto szukac nizszego ale o tym jeszcze wspomne) oczywiscie Lwia cześć z puli pkt dajemy w ATAK , spokojnie od 120+ pkt(My mamy zniszczyc w pierwszym ataku jak najwieksza liczbe przeciwnikow),SPD jest tutaj uzaleznione od naszego szcześcia do znajdowania przedmiotow na mapie a w szczegolnosci w Bąblu- podnoszacych procentowo SPD.Sugeruje nie wiecej niz 60-65pkt , reszte podnieść dzięki itemkom, co do Obrony to calkowicie bym pominal ten wspolczynnik przy dzieleniu pkt.Taki bohater wyekwipowany w bajkowe smoki da sobie rade z większościa przeciwnikow na mapie , arenie i PvP.Przyklad ? obecnie rozwijany bohater SzybkiegoStefana (XXX), ktory jak sie nie pogubi w swoim predkim levelowaniu to bedzie Waszym cieniem podczas transportu surowki:D

Waznym jest rowniez znajdywanie przedmiotow pod konkretne jednostki, w tym przypadku Bajkowe, na mapie z obecnych przedmiotow- to jedynie Miecz Tanona i zbroja ze smoczych skrzydel posiadaja takowe.A Babel przyznaje na zasadzie "raz dam a raz wykosze Ci poł woja w wiezy i dostaniesz fige z makiem".Co nie zmienia faktu ze na chwile obecna to Bąbel daje najlepsze itemki , no i boss-owie.

Co do pozostalych jednostek i jak budowac Boszka to napisze na samym koncu, bo w sumie kazda rasa bedzie miala calkiem podobny system przyznawania pkt.czy to dla centaurow czy dla zeilonych smokow. Rasa Ludzi- znow sie bede powtarzal -ale tak jest, to najsilniejsza z ras w grze, nie wiem o czym ćwok, odpowiedzialny za balans w grze, myslal podczas rozdawania umiejetnosci i pkt poszczegolnym jednostkom.Posiadaja rewelacyjne umiejetnosci rasowe +20% do obrony +8% do ataku, nasilniejsze i najwytrzymalesze jednostki 10 i 9 poziomu!!!!

Bohaterowie tej rasy to zarowno atakujacy jak i obroncy.Typowe Hybrydy(przyroda zna takie przypadki , krzyzowki sa zawsze najsilniejsze poniewaz posiadaja umiejetnosci tylu ras z iloma zostaly skrzyzowane) ATAK i defensywa w podobnych granicach, SPD to zbedny wspolczynnik- ktory dla Ludzi nie ma zadnego znaczenia.Stworzenie Bohatera o wspolczynniku ataku 100 i obronie 110 to gwarancja posiadania maszyny do exterminowania większosci graczy w grze.A jeszcze lepsze jest stworzenie Hybrydy 105 ataku i 120 obrony, wowczas jakikolwiek bohater innej rasy o podobnych statystykach moze zapomniec o wygranej-to fakt!!!i Oczywiscie kazdy moze budowac jak chce, a poza tym wielu graczy gra kilkoma rasami jednoczesnie, dajac sobie w ten sposob mozliwosc budowania bohaterow pod kazdy typ "przeciwnika"Ten rodzaj przyznawania pkt dla bohatera sprawdzi sie rowniez odnosnie jednostek 1 poziomu(włócznikow) ale juz niekoniecznie do Aniolow, ktore to potrzebuja znacznie wiecej pkt. w obronie.Owszem, jednostki 9lvl kazdej rasy maja w sumie pelen komplet przedmiotow do obrony lub ataku, ale to Anioly wioda prym.Gracz ludzi tworzac boszka pod Anioly, musi zostawic okolo 70 a nawet 80(max) pkt dla ataku, reszta idzie calkowicie w defensywe.Stanp jako jeden z pierwszych zacząl robic wlasnie taki rodzaj boszkow i nie mysle tutaj o obecnych postaciach a o "Edith" ktora to krolowala na arenie juz bardzo dawno i swietnie sobie radzila z oponentami. Rasa Nieumarlych- zastanawialem sie co tutaj napisac, szczerze ? nie bardzo wiem do tej chwili, wiem na pewno ze maja rewelacyjna umiejetnosc obnizajacą ATAK przeciwnika,to umiejka ktora czasem pozwala zmienic losy bitwy na rzecz Nieumarlego, bo jak wiemy Nieumarli to w sumie jednostki o najslabszych statystykach, ale nadrabiaja to iloscia.Dodatkowo, bardzo dobra!!, umiejetnosc rasowa obnizajaca % pomyslnosci podwojnego uderzenia lub kolejno po sobie nastepujacych atakow, to dobra sprawa.Jak rozwijac Bohatera, trudno jednoznacznie napisac:-(.Nieumarli maja swietne jednostki do walk gdy pojawi sie dodatek, szkielety to potega - koszt to 109 najniższy ze wszystkich jednostek 1 poziomu.Itemkow tez bedzie bez liku.Co mozna zrobic z takim truposzem? Jezeli idziemy w jednostki 10 poziomu to musimy dac wiecej w defensywe 120-130 max, reszta w atak( mysle ze okolo 70-80).SPd widmowych smokow jest na rowni z archanolami wiec nie ma sensu w ten wspolczynnik isc, bo z rasowka Elfow i tak nie maja szans(musieliby rozdac okolo 90 pkt w spd).Kosciane smoki to jakas pomylka, szkoda sobie zawracac nimi glowe i produkowac .Tylko przy extremalnie wysokiej defensywie sa w stanie walczyc i wygrywac(i to nie zawsze ).

ale robiac boszka pod jednostki 1 poziomu-szkielety- dajemy okolo 110-140 w obrone i pozostale punkty w atak.Nie musimy tak mocno isc w atak jak pozostale rasy, bo akurat dla szkieletow sa bonusy w przedmiotach do tego wspolczynnika.Wystarczy 60-do 70, reszte podbijecie bonami.I tuaj własnie sie ujawni sila truposzy,,, Ilosc w parze z ogromnymi obrazeniami, bo bony do ataku szkieletow wystepuja czesto, nie wiem jak to przeliczyc, ale napisze Wam co wyczytalem na forum HoG.Gosc wyliczyl ze +11 pkt z bonusow do ataku szkieleta odpowiada +78% do ataku calosci,,,, rozumiecie juz?? Tyle nie ma szans znależć zadna jednostka 10 poziomu!!!(maxymalnie 40%).Taki bohater chodzi po mapie i klepie kilku bohaterow z rzedu nim skonczy mu sie wojsko.Na szczeście Nasze bedzie bardzo wolny, ale jak juz sie zasadzi przy portalu to pozamiatane.

Mozna jeszcze sie zainteresowac Wampirami,to rowniez ciekawa opcja do wyboru- ale to juz dla mocno zainteresowanych i z pewnoscia po ukazaniu sie dodatku. Rasa Orkow- Swietna umiejetnosc z wiezy Magii "wytrzymalosc" dodajaca +30% do obrony jednostek, ratuje dupe i to calkiem czesto.Kolejna umiejetnosc dodajaca +15% do ataku jednostek, Swietna umiejetnosc rasowa +8%??(czy w koncu +15% do ataku jednostek orkow),Rowniez rewelacyjna umiejetnosc rasowa (na chwile obecna za kase) zwiekszajaca ilosc wojsk i % szanse od kolejnego uderzenia.No i nie zapominajamy o 3 umiejetnosci rasowej podnoszacej SPd po mapie swiata( rozumiecie do czego zmierzam,,, jednostki 1 lvl beda calkiem szybko sie poruszac bo az 100% )Orkowie to Czołgi,,ze wzgledu na wysoki wspolczynnik swojego zycia i umiejetnosci rasowe do ataku jednostek walczacych w zwarciu.Orka robimy pod obrone(jedyny znany mi wyjatek to boszek Tomcia, ale ma komplet itemkow pod atak i HP dla behemek, wiec spokojnie mogl pozwolic sobie na hybryde) dajemy jak najwiecej do obrony 120+, ataku nie robimy nizszego niz 55 pkt bo wtedy taki Behemot, kolos iimp nie ma pieprzniecia.Umiejetnosc rasowa i umiejetnosc z wiezy magii pomagaja znacznie, ale warto miec rowniez przedmioty pod konkretne jednostki.Sorry ze tak pisze jak do dyletanta ale wielu (mam nadzieje) ktorzy przeczytaja sa dopiero na poczatku drogi w grze CoH.O szybkosc bohatera sie nie martwimy, w ogole uwazam ze SPD ma znaczenie jedynie w przypadku |elfow a i tam nieznacznie.Jestem przekonany ze w niedalekiej przyszlosci spd straci calkowicie na znaczeniu.O wiele bardziej bedzie sie oplacalo poswiecic pkt w atak i def i szukac przedmiotow z procentowym (%) defem dla jednostek.Co do jakosci takich postaci nie ma sensu się rozpisywac, wystarczy popatrzec na boszka Majamasa albo przypomniec sobie walki tomcia na arenie.Nie przypominam sobie by komukolwiek udalo sie wygrac. tutaj mialem wspomniec o rozwoju pozostalych wariantow boszkow pod jednostki niskich poziomow.Ludzi macie wyjasnionych powyzej, orkow i nieumarlych tez, pozostala rasa elfow.

Tutaj jest troche dziwnie bo jak Elfa traktujemy jako typowego first strikera to w tym przypadku (chocbys chcial centaury nie rusza przed jednostkami 9 i 10 poziomu:D) trzeba zrobic Hybryde.Ale hybryde wlasciwa,Centaury maja najwyzszy atak, najwyzsza defensywe i najwyzszy spd(chociaz nie ma znaczenia) jak w takim razie zrobic dobrego Bohatera pod tę jednostke.Mysle ze 80-90 max ataku to wszystko co mozna poswiecic, reszta w obrone, ale nie mniej niz 125pkt!!.Zeby taki Hero mial po zalozeniu odpowiednich przedmiotow okolo 300-330 obrony.atak jak bedzie w granicy 240- moze 250(cudem) to juz jest rewelacja.W sumie znow Elfy bedą kosic pozostale rasy, moze poza Szkieletami bo te są bezkonkurencyjne, ale biorac pod uwage spd(bo ciagle ma znaczenie w pierwszym ataku) mamy mala ale zawsze szanse ,ze zadamy wystarczajaco bolesna rane by zawazyc na losach bitwy.Ogolem , w kazdej z ras są kapitalne jednostki a nadchodzacy dodatek pozwoli kazdemu z graczy na przekuwanie przedmiotow do woli, i tworzenie takich kombinacji jednostek jakie sobie zazyczy.Mozliwe ze doczekamy sie walk(wygranych) kilkoma rodzajami wojsk na ranie z kazdej ze stron, oczywiscie pozostajac przy swojej rasie.Np szkielety i wampiry przeciwko Kolosom i impom, kto to wie, kuznia nam pozwoli experymentowac.

Na koniec chcialbym dodac ze to są jedne z wielu rozwiazan tworzenia dobrych postaci w grze.W zaden sposob ow poradnik nie obliguje do robienia takich boszkow.Kazdy ma swoj sposob i ciekawie sie oglada (czasem niefortunnie) nietypowe walki

Pozdrawiam wszystkich graczy z kazdego serwera!!.A wiec kazdy bedzie mial swojego mega killera i paradoksalnie nikogo sie nie da ubic jednym ciachnięciem,, fajnie ,

Ps zapomnialem wspomniec o najwazniejszym:D:D:D kazdy rozwoj boszka jest uzalezniony od jego bazowych statystyk!! czyli na ludzki wyglada to tak ze z Elfa z atakiem 50 ,obrona 68 i spd 47 nie ma sensu robic ATAKERA bo to wyrzucanie pkt w przyslowiowe "bloto" wowczas idziemy w najwyzszy wspolczynnik, SPd zostawiamy bez zmian a koncenturjemy sie na podwyzszeniu defa, powyzej setki, i osiagnieciu ataku do 85 -95 ataku, .W taki sposob z itemami , ktore mozna ladnie skompletowac z Glowa nawet z mapy. spokojnie miescimy sie w 255-265 atak i okolo 300 320 obrony, ustac ustaniemy po ataku a, jeszcze przy tym przylozymy,,To tylko przyklad i odnosi sie do kazdej z ras, Zwracamy uwage na bazowe punkty!!One wlasnie zadecyduja o dalszych losach rozwoju naszej postaci.Na upartego wszystko mozna zmienic:D nawet dwukrotnie rase postaci :D

Blokadakonta

Więcej z Fandomu

Losowa wiki